W wolnym czasie najczęściej skupiam się na grach

 W wolnym czasie najczęściej skupiam się na grach. Gry są różne a dzisiaj przedstawię kilka z nich 



Grand Theft Auto (gta) jest to gra głównie skupiająca się na napadach strzelaninie czy pracy dla gangów. Oczywiście są gracze tacy jak ja i moi koledzy którzy gramy między innymi właśnie w tą grę dobrze się bawiąc. Urządzamy sobie wyścigi, zloty samochodów, stuntujemy (skaczemy na rowerach/motorach) lub po prostu dobrze spędzamy razem czas





Często jak nie mam z kim pograć gram w gry single player (jednoosobowe) dobrym przykładem takiej gry jest Wiedźmin. czy Minecraft chodź po tego drugiego częściej sięgam grając ze znajomymi. Obie te gry polegają na eksplorowaniu świata z tą różnicą,  że wiedźmin jest grą fabularną a minecraft sandboxową (mimo tego że da się ją przejść)



Nie często ale jednak gram w grę wyścigową forza horizon 4 jak mówiłem polega ona na na wyścigach chociaż ja wole wybrać szybkie auto i po prostu jeździć wokół mapy. Mimo, że ta gra nie wciągnęła mnie  na długo to fanom motoryzacji bardzo ją polecam gdyż posiada bardzo dokładną grafikę jak i szczegóły



Lecąc do końca jak ten samolot na wyspę Cayo Perico chciał bym powiedzieć, że gry to większa część mojego wolnego czasu i mimo tego że wiem że to już uzależnienie dobrze się z tym czuję i gdy tylko będę miał okazję na zdobycie nowego tytułu zrobię to jak najprędzej. 


Komentarze