W wolnych chwilach rysuję...

Cześć! Przez długi okres czasu zastanawiałam się o jakim zainteresowaniu mogłabym napisać, ponieważ nie mam wybitnie interesujących rzeczy, które robię na co dzień, jednak od zawsze bardzo lubiłam rysować. Rysuje już od dawna, od rysowania w kartkach zeszytu, nawet do rysowania jakiś rzeczy na tablecie. Jednak ostatni tydzień lub dwa spędzam nad amatorskim rysowaniem różnych postaci w moim stylu. 

Po przez rysowanie bardzo lubię wylewać na kartkę emocje, które są we mnie w danym momencie. Opisują to moje postacie przez ich mimikę twarzy oraz ich zachowanie. 

Jedną z moich ulubionych prac jest taka dziewczyna w kapeluszu, w ogrodniczkach wraz z uroczymi i wesołymi króliczkami.

To są tylko jedne z kilkunastu prac, które narysowałam, ale stwierdziłam wybrać kilka z nich, które są jednymi z najnowszych. Mojego stylu rysowania nie da się jednoznacznie nazwać, ponieważ jest bardzo abstrakcyjny a jednocześnie zmieszany.

Oliwka








Komentarze