Leśne spacery

Hejka! Jak pewnie, każdy przez długi czas zastanawiałam się co mogłabym napisać. Miałam w głowie gotowanie, malowanie ale ostatecznie zdecydowałam się, żeby napisać o moich leśnych wycieczkach.

Od pewnego czasu lubię spędzać swój wolny czas na świeżym powietrzu. W wolnym czasie, gdy nie mam lekcji online wychodzę za bramę i idę do pobliskich lasów. Jest to idealna odskocznia od życia codziennego. Świeże powietrze, piękne i zielone krajobrazy, zwierzęta napotkane przypadkowo to naprawdę super. 




A do wycieczek najlepszy jest…

…kompan. Moim kompanem oraz przyjacielem jest mały pies. Trochę nieokrzesana ale kochana. Uwielbia chodzić po lasach, łąkach. Wchodzić w różne zakamarki. Gonienie i szczekanie  na napotkane zwierzęta to jej przywilej. Gdy tylko zobaczy zająca od razu za nim biegnie, niestety jeszcze jej się nie udało go dogonić. Spędzanie czasu wolnego z psem to również sposób na wykorzystanie mojego czasu 





~ Marta

Komentarze