Bieganie moja pasja

Cześć! Moją pasją, której poświęcam większość wolnego czasu jest bieganie. Trenuję bieganie ponad 2.5 roku, 6 razy w tygodniu. Gdy zaczynałem chciałem znaleźć jakieś hobby, które pochłonie mój wolny czas. Lecz gdy rozpocząłem przygodę z bieganiem to pokochałem to i wiedziałem, że to coś dla mnie. Na początku traktowałem to bardziej jako hobby, lecz teraz planuję wiązać przyszłość z bieganiem i poświęcić się temu w 100%. Gdy idę na stadion to wiem, że zmęczę się fizycznie, ale dla mojej głowy jest to odpoczynek, gdy biegam nie myślę o problemach otaczającego mnie świata, lecz tylko o tym co robię tu i teraz. Moja pasja nauczyła mnie wiele cennych rzeczy, które przydają się w codziennym życiu np. że do sukcesu nie ma drogi na skróty lub tego, że nie można się poddawać, bo każdy ma czasem gorsze dni, ale zawsze trzeba wracać dwa razy silniejszym. Dzięki bieganiu również poznałem wiele świetnych osób na zawodach, a także na treningach, bo ludzie z którymi trenuję to świetna i zgrana ekipa, w której nie brakuje poczucia humoru. A kilka fotek z zawodów i nie tylko


Zdjęcie z Pawłem Fajdkiem – 4 krotny mistrz świata w rzucie młotem


Samotny bieg na 600m, 15 sekund przewagi nad drugą osobą 😊


A tu zdjęcie z tych samych zawodów z Chorzowa tylko, że podczas dekoracji


Tutaj biegałem biegi przełajowe treningowo w Bełchatowie i udało się wygrać


Tutaj zdjęcie dosyć świeże ze Spały gdzie biegałem 200m


I ostatnie zdjęcie dosłownie chwile przed startem

Miłosz

Komentarze